Laddar inför nyår

Jaha ja, då skall man tydligen skriva in 13 april 2029 i sin almanacka säger dom på aftonbladet. :) Då ska en asteroid träffa jorden och utplåna hela norra europa. Dags att flytta då med andra ord. :) 
Dom listar upp 10 saker som kommer att utplåna jorden och mänskligheten, bland annat virus. Men det dröjer väl hoppas jag. Men 2029 är ju inte så långt bort. Kanske hinner till Mars eller någon annan planet innan något händer.

Skit i det, nu koncentrerar vi oss på idag och nuet istället. För imorgon är det nyårsafton! Tjohoo!!!
Det ska ätas och festas gott i goda vänners lag, bättre kan det väl inte bli!

Hence är iväg och spelar Badminton med Tomas och sen skulle dom köpa fyrverkerier. Jag har varit ute med Leah en runda och nu sover hon gott i vagnen.

Själv är det dags för Body Pump klockan sju. Den sista träningen för detta året. Skönt ska det bli, fast jag har lite träningsvärk och ont i handleden som jag skadade i tisdags på träningen. Jag höll nog stången lite fel när jag tränade triceps. Vecka två släpps det en ny realese, body pump 76, tror jag det är. Det ska bli kul med lite nya låtar och nya övningar. Har redan kollat den lite på youtube, :) En bra axellåt var det i alla fall.

Vi har handlat lite dekorationer till bordet till nyår. Lila och silver blir det. Ska försöka komma ihåg att ta lite kort på dukningen om den blir bra, annars blir det inget foto. :)

Ikväll ska vi äta tacos och mysa. Paula kommer hem senare ikväll från Malmö. Hon har sovit över hos en kompis där. För första gången tog hon tåget dit. Men hon hade Natta med sig, så hon var inte helt själv. Det hade jag inte velat annars.
Det är inte klokt vad tiden går, min lilla älskling tar tåg till Malmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0