Mina nyårslöften

1. Sluta skratta åt mina egna skämt

2.Skratta åt andras skämt

3.Göra 50 situps varje morgon

4.Börja äta frukost

5.Försöka få långt hår

6.Säga 5 positiva saker till mig själv varje morgon

7.Bygga muskler istället för fett

8.Sluta gnälla på alla köer

9.Sluta tränga mig i alla köer.

10.Sluta nalla i alla chokladkartonger som finns och som jag ser.

11.Hjälpa utrotningshotade fiskar

12.Lugna min inre själ

13.Jag ska lära mig lösa korsord!

14.Jag ska aldrig ta mig själv på allvar

15.Oj, det blev många, jag ska leva livet helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinsim

Ha ha, det är väl klart att du ska skratta åt dina egna skämt!

Tycker ingen annan att dom är roliga så kan man alltid själv ha roligt åt dom :p

Det är så kul när man skrattar åt ngt man sagt och sambon bara glor ha ha

2010-12-30 @ 22:23:49
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0