Toodeloo!!

Jag går här hemma och slappar i mina mjukiskläder. slappar är kanske inte rätta ordet men vi har inte bråttom kanske det heter då. :)

Jag har precis käkat lite lunch och diskat upp och fixat lite i köket. Nu går man mest och småpular lite. Har strukit en duk som vi ska ha på bordet, och tagit fram sakerna som skall vara på bordet.

Har polerat mina silversmycken nu när dom ändå åker av, för ikväll är det GULD som gäller.

Klockan fyra ska maten hämtas och runt den tiden får väl jag börja göra mig i ordning. Det brukar ta lite tid. :) Varför vet jag inte men det är alltid en del som behövs fixas till. 

Det är alltid skönt när ett nytt år börjar, nya möjligheter och man får en ny chans att rätta till allt man gått och skjutigt framför sig. Men jag tror nog att jag inte är den typen som skjuter saker och ting framför sig, jag är nog mer den som vill att allt skall ske genast, gärna igår om det är möjligt! :) 

Men nytt år känns också som att man plötsligt har så mycket mer tid, konstigt att man känner så. 

Nu ska jag vända på bordet och börja duka. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0