Hej mitt vinterland...lalalala

Det är bara att vänja sig...för snön är här för att stanna minsann! Vi har idag fått upp lite tomtar, inte många men några stycken blev det.
Så här fint är vårt bord just nu (inte för mycket krims krams, det tycker vi inte om):



De tre röda rosorna tillhör inte julpyntet :) dom fick jag av Hence för någon dag sedan. Han ville berätta med blommor. :) Att jag är världens bästa mamma och sambo! Jajamensan, så nu vet ni det! :)

Jag var på Smart eyes och gjorde en syn undersökning och fick veta att jag har ett brytningsfel, :( inte närsynt och inte översynt. Så dom sade att "det räcker att ta ett par glasögon för 995:-, det blir inte värre än så"  Hrmm...
Jag gick runt där och provade några par, men jag ser ju hemsk ut i alla! Fy som jag såg ut. Vi sa att vi hade lite bråttom, vilket vi hade på riktigt, och smet iväg. men jag måste väl återkomma någon dag och faktiskt hitta ett par.

Vi körde förbi där huset ska byggas till våren och tittade på tomten. De hade markerat med pinnar vart tomten börjar och slutar. Vi tyckte det såg lite litet ut. Och om huset bredvid ska byggas så nära "vårt" lär det förmodligen skugga vår tomt och då blir det ingen sol i väst. Jaja, vi får prata med dem på torsdag och höra med dem om så är fallet och vad man i så fall kan göra.

Lite Body Pump hann jag med vid halv fem och kom hem till en jätte trött Leah som nu somnade redan klockan sju. Hur skall denna natten bli då, eller blir det en väääldigt tidig morgon för Natalie. :) 

Nu lite tv och en stooor lussebulle med glögg!  

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Du du du!

Inte köpa glasögon på smarteyes!

Det gjorde T och jag asgarva varenda gång hans högerögaglas ramlade av ha ha, ja det hade vi mkt kul åt, sedan var han där flera gånger och justera dom men hjälpte inte.

Vi gav upp, gick till synsam på söder som är jättebra och har så många fina glasögon.

Lite dyrare men det är det värt och de hjälper en att hitta ett par som man faktiskt passar i.

Mmm, jag ska oxå baka stora fluffiga bullar imorn ;o) och saffrans snäckor med vit choklad hade jag tänkt =)

2010-11-30 @ 23:40:25
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0