Helt underbar dag blev det idag!

Då menar jag både vädret och umgänget! Vår lilla ett-åring har haft en rolig fest med god mat och trevligt sällskap tyckte hon. Nu sover  hon som en stock där uppe i sängen. Många fina presenter fick hon.

När alla gästerna gått kom Anna och Tomas förbi med Emilia. Emilia ville ge Leah ett paket oxå. En jätte fin röd klänning från Lundmyr fick Leah.

Tack så jätte mycket ännu en gång!!

Lite foton från idag:

Här har Leah sprungit ut från trädgården för att möta upp mamma och Per när dom kom. Hon hörde mormor eller "momo" och då blev det fart i benen. :)




Leah öppnar sina paket


Här har kusinen Mio kommit också. Favorit kussen. Dom är lika gamla, en månad skiljer det bara.



Syster yster, Micke och jag.



Så här skönt kan man ha det efter maten i väntan på efterrätt...



Leah var inte så intresserad av sin tårta. Hon var lite för trött, men mormor var verkar det som. :)



Vår ett-åring!


Som sagt, en underbar dag blev det.

Nu laddar vi batterierna. Imorgon kommer Hences föräldrar tidigt, vid nio. Efter lite frallor och kaffe ger vi oss iväg till Danmark, Louisiana, för att titta på konst. Vi tar bilen över med färjan så det blir skönt.

Ha nu en fortsatt trevlig påsk!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-23 @ 08:18:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Ha ha!

Nu ska du inte vara sån...inatt springer jag där ute med en håv i mitt faboulus nattlinne, lär nog se ut som en påskakärring ha ha.

2011-04-23 @ 12:03:17
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0