Lite shopping blev det idag.

Paula hann knappt slå upp ögonen idag förrän hon frågade om vi kunde åka ner till stan för hon behövde köpa lite saker. ( Hon börjar inte skolan förrän på torsdag )

Så det gjorde vi. Vi åkte och hämtade upp mamma och åkte ner i stan. Paula hittade lite kläder på H&M och jag på VILA. När man springer på ett par jeans som bara sitter så där perfekt, vilket man inte ofta gör, då måste man ju köpa dom. För hur ofta har jag inte varit i stan på jakt efter jeans men kommer hem tomhänt eller med något annat. :)

Så nu slog jag till. :)

Och en bikini hittade jag på H&M. En lila sådan. Mamma hittade också ett par byxor, så dagen blev lyckad för oss alla. En lunch på chinatown blev det också.

För några dagar sedan köpte jag ett par Tommy Hilfiger sandaler som jag tycker jätte mycket om.

Så här ser dom ut:



Nu har jag legat på latsidan med träningen, så imorgon tar jag nya tag. Påsken och det fina vädret gör att jag inte alls känner för att trycka in mig i en svettig träningslokal, men nu måste jag. Det har gått lite för många dagar nu...

Skulle gått och tränat idag, men Hence fastnade på motorvägen en timme! Bilolycka. :(

Jag hade tänkt rensa i klädkammaren, slänga, spara, sälja högar...Det ska jag göra imorgon hade jag tänkt efter Leahs vaccination. Ett stress moment för mig när jag inte vet vad jag har eller vet att hälften är gamla kläder som jag aldrig kommer att använda. Ut med dom på Tradera ska jag.

På torsdag ska jag och Anna till Lager 157 i Höganäs. Märkeskläder till halva priset!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0