Lugn hemma dag idag

Vår lilla älskling trodde hon var på BVC för att leka. Glad i hågen log hon och busade med Gunilla, vår Bvc sköterska. Visade stolt upp sig att hon kunde gå och halv springa. :)

Vi satt och pratade en stund, Leah lekte med leksakerna hon inte sett förrut, sedan kom sprutorna fram. Där satt hon så fint i mitt knä, första sprutan i låret gick väl okej, men andra gjorde jätte ont. :´(

Jag klarar inte att se det, så jag blundar och får ont i hjärtat. Stackars liten. Jag vet att det är för hennes bästa, men jag klarar inte av när hon blir såå ledsen.

Resten av dagen spenderade vi bara i trädgården, jag och Paula och Leah. Hence satt uppe i Leahs rum och jobbade.

Under eftermiddagen kom Paula med en srålande idé, nämligen Linnea trädgården. Dom har ju våfflor där! Stooora våfflor, lika srora som en pizza! Och så goda. Serveras såklart med grädde och sylt...det gillar vi. :)

I med Leah i vagnen och en promenad bort dit. Vi satt ute i solen och åt. Miljön där är så himla mysig.

Jag med en våffla i magen!



Leah med lite våffla i benen


Paula med en våffla i magen


Sen kan man inte gå från Linnea tädgården utan att köpa en blomma. Så det bidde det oxå. :)

Idag ringde vi hon som vi har köpt huset av för att bestämma en dag vi kunde komma och mäta lite, titta lite till, prata om vad hon kan/vill lämna kvar till oss osv. Så på lördag klockan två ska vi dit igen.

Det ska bli roligt, med tanke på att vi bara varit i huset EN timme innan vi köpte det. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0