Ni gör säkert detsamma

som jag eller vi gör just nu! Bara njuter av påsken och det härliga vädret! Så att man glömmer bort allt annat man behöver göra. Tvättkorgen är överfull, kylen ekar...men vad gör det, när man kan vara ute och promenera, ligga i solen och steka eller ta massa utflykter.

Vi var i Louisiana igår och tittade på Picassos utställning. Jag är väl sådär intresserad av konst. Man går där lugnt och stilla, alldeles för sakta, fram till en tavla där massa spotlights är riktade på, så står man där och bara stirrar på den.

Mmm, jaha ja, mmm...ja, fiiint! Vad ska man säga. Och så går vi vidare till nästa tavla. :) Tror att Picasso saknade något i sitt liv. Han målade massor med nakna kvinnor. :)

Leah levde loppan där inne. Sprang fram till tavlorna och bankade lite på dom som hon kunde banka på, vissa hade rep runt om så att man inte kunde gå så nära. Där var det ännu roligare för där kunde hon stå och rycka i repen och tugga lite på det. :)

Till slut gick Hences pappa ut och la sig i gräset på en filt och vi var inte sent efter. :) Farmor var den som gick längst.

Först var vi i Helsingör och åt dansk fläskstek! Leah fick syn på en fiskmås som gick på gatan. Den ville hon få tag i.



Jag tyckte det var jätte kul att fota den, kolla vilken närbild jag fick!




Så här härligt låg museét. Vilken utsikt!




Jag och Leah





Yeeeaahhh!!!



Leah sover gott i vagnen och...


...vi här. :) ( Jag och Hences pappa )


Vi hade en underbar dag!

Nu ska vi in till grannarna på lite middag!! Så gott det ska bli. Det blir grill det är allt jag vet!
Ha en jätte fin kväll ni med!




Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Vilka härliga bilder och vilken utsikt!

Leah är ju för söt och go =)

2011-04-25 @ 16:36:05
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0