Nu vill jag säga det igen...

...att det var en härlig dag idag OXÅ! :)

Idag har jag och Paula spenderat heeela dagen hos syrran. Vi cyklade dit vid ett och cyklade hem nu vid sju.

Vi har suttir i solen och bara snackat och snackat och druckit lite vin. Mamma och syrran lagade små vårkycklingar och potatis och en underbar sallad.

Sen avslutades dagen med en gin och tonic. :) Vi hade kunnat sitta ännu längre med kände väl att det var dags att börja röra sig hemåt då Hence var på väg hem från Malmö med Leah och han ska jobba imorgon. :(

Jag har nu vant mig att ha honom hemma och det är ju så härligt när man är alla tillsammans.

Igår var vi inne hos grannarna och åt så god mat, som vanligt. Anna och Tomas hade grillat kyckling. Till detta serverades det en god sås som jag bara inte kunde sluta äta av. Sedan blev det efterrrätt, en vanilj youghurt pannacotta med rabarber kompott. Slurp!

Tiden går som vanligt alldeles för snabbt där för vi har så kul! Tack för igår kväll! Som jag kommer att sakna våra grannar när vi flyttar! :´(  Lyckost dom som får Anna och Tomas som grannar!

Sådana hittar vi nog aldrig igen. Men vi sa ju det igår kväll, att vi ska självklart hålla kontakten så ofta vi kan och träffas ändå, fast vi kommer att bo på andra sidan av stan. Det blir kanske inte så spontant som det är nu, men träffas ska vi!

Tänkte visa några bilder till på huset:

Vardagsrummet



Badrummet, med bubbelbadkar :)



Hallen


Nu ska jag och Hence snacka ihop oss om vilken förskola vi ska välja till Leah. Som det ser ut nu har vi två vi väljer mellan. Imorgon ska jag nämligen ringa och sätta upp henne i kö.

Njut av er kväll, för imorgon är det en ny dag! Och fin ska den också bli!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Aw, nu blev jag rörd, ja du vet alla hormoner som man har ;o)



Självklart! ska vi fortsätta hålla kontakten och träffas, vi hoppar in i supermazdan och kommer som ett skott!

Vi är ju rättså duktiga på att messa med :p



Huset ser jättefint ut och vi ser fram emot mossplockning, hemmagjort vin, en lur i gäststugan och många goa skratt där =)



2011-04-25 @ 22:25:56
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0