Se så fin!

Denna möttes jag av när jag kommer ut från City Gross. Det var verkligen så att jag tappade andan när jag såg den! Solen sken och det småduggade och det var så där allmänt kvavt...och så denna...

Det är få stunder man bara stannar till och tycker att något är så vackert. Jag kallar det GODIS för ögonen! :)




En annan sak jag gillar är ballongfigurer. Visst är dom fina!

Min mamma har en ballong affär precis nedanför sitt hus. Där har dom all världens ballonger i alla dess färger och alla möjliga former!

Se på dom här! :) Dom ska Leah få ha på sitt kalas när hon fyller två hela år. :) Lite för liten ännu.




Morgonen har gått i ett. Jag har dammsugit hela huset, tvättat, hängt upp tvätt, bytt lakan och till och med dragit fram våra dun täcken nu. Bort med dom tunna för att inatt frös jag till en isbit! Sen vill jag ju gärna sova med öppet fönster för att det är så skönt att få in frisk luft.

Nu sover Leah gott i vagnen jag ska hoppa in i duschen och sedan ska jag till ortopeden med Paula. Hon har fått ytterligare en kallelse för att kolla sin rygg.

Paula har eventuellt fått en fast danspartner nu! Jag har pratat med Ann Wilson och det finns en kille nu som behöver en danspartner och som är i hennes längd! Håller tummarna att det blir av!


Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

åhhh så fina ballonger!!!!

2011-08-30 @ 20:31:09
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0