Snart ska jag frossa...

Dåligt av mig att glömma bort att kameran överhuvudtaget existerar!! Tråkigt att jag inte tog ett enda kort på hela kvällen!! Jag som fotar allt möjligt hela tiden...Nej, surt sa räven!

Tror inte det var någon som fotade faktiskt. Ingen som hade tid...:)

Vi blev sex stycken, Nelly blev sjuk, kräksjukan. Usch! Vi hade jätte trevligt! Satt och snick snackade, tittade på melodifestivalen, sjöng singstar, eller rättare sagt skrålade något som liknade låtar, :) och åt lite plock mat. Lite ost, kex, salami, chips och godis.

Vi tog taxi ner i stan vid halv tolv tiden. Först till ett ställe som heter Helsing, men där var det överfullt så vi gick vidare direkt till Cantina. Vi stannade inte så länge och var hemma redan halv två. Tomas hämtade oss och vi körde inom Mc Donalds och köpte lite mat. Välbehövligt då kan jag säga.

Men när jag kom hem hade inte ens Hence och Leah kommit hem...:) Dom kom hem en timme efter mig! Så dom partajade längre än oss! :)

Anna hade bakat Banan Cup Cakes med vit choklad frosting. Jag var helt full i magen igår så jag smakade aldrig någon då, men idag ska jag! Slurp!

Idag har jag haft såå ont i huvudet på morgonen och nu känner jag mig bara allmänt hungrig! Så hungrig så jag skulle kunna äta en hel varg! Jag skall frossa sen, hehe, bara fylla på, har inte ätit något på hela dagen.

Jo, en sleten korv på City Gross när vi var iväg och handlade.

Men först kalops:



Dom fina Cup Cakes:



Och bullar Hence fick med sig från sina föräldrar, en sådan slinker nog oxå ner:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0