Hanboll....

Hanboll på tv just nu...verkar som om det går bättre för Sverige när jag inte tittar. Så jag får sitta här vid datorn istället. :)

Jag vill ha en jacka till våren. Har kollat lite på nätet än så länge, men hittar inte någon direkt. Jag har en skinn jacka från förr förra året i brunt, som jag älskar, men jag vill ha en vanlig i tyg också.
Tänkte att jag och Linda skulle kolla lite på Väla nu i veckan. Ska ta en runda dit utan barn, så man kan titta i lugn och ro. Det behövs ibland.

Vi har varit ute och tagit en skön promenad i en timme. Vägen hem tog vi genom pålsjö skog, lite farligt dock för att solen inte tinat all is där ännu. Höll på att göra några vurpor där några gånger. Rumpskorna var på...ojojoj, vad jag tränar! Hehe! Har ännu inte märkt någon skillnad, om ni undrar! :)

Har skrivit matlistan för veckan så snart bär det iväg till City Gross för veckohandling. Eko i kylskåpet just nu.



Här joggade jag mycket i pålsjö innan jag blev gravid! Härligt med den utsikten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0