Tjejkväll snart???

Idag har vi varit på lång promenad. Jag och Leah gick hemifrån vid elva för att möta upp Eva och Ella vid tågaborg, sen fortsatte vi neråt mot kullagatan. Åt lite lunch på Chinatown, gick lite i affärer, tog en fika på Fahlmans, lite fler affärer :) sen hela vägen hem igen! Halv fem var vi hemma igen! Så idag har benen fått röra på sig! Skönt! Och mer skall dom få!

Hence kommer hem vid sju, sen sticker jag på Body Pump. Lite väl sent kan jag tycka men måste man så måste man! Det enda passet som var ledigt! Tråkigt. Jag har i alla fall börjat fundera på att byta gym så snart jag kan. Får väl gå tillbaka till de små gymmen. Träningsakademin here I come....soon!

Leah är alltid på vår dator så därför köpte jag en laptop till henne idag. "Buzz lightyear".



Den har varit rolig ett tag i alla fall. :)

Men det är ju inte den jag sitter och knappar på...

Jag och Eva pratade lite om att vi snart ska ha en liten tjejkväll! Börja här hemma, sen ut en liten runda på stan. Så snart får nog just du en inbjudan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0