Torsdag=fredag imorgon!

Skönt när det är torsdag, för då är det fredag imorgon! :) Kan/får man säga så?

Inte för att jag önskar att dagarna skall gå, för då förlorar jag ju just denna dagen, och den kommer inte åter igen. Och vill man att dagarna skall gå för att man längtar till något särskilt, då önskar man tillslut livet ur sig själv. Ooops, nu blev det tungt! Och förrvirrande! Nåja, tror att ni förstår...

Jag har en väggtext här hemma som lyder: " Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag". Tycker den stämmer så bra!

Man ser på sina barn att åren faktiskt går, för tittar man på sig själv tycker man inte att åren går...hehe! Jag kommer på mig själv att ibland längta tills Leah kan det ena eller det andra, och då tänker jag till en gång extra, jag vill inte att tiden ska gå så snabbt egentligen. Jag vill ha min lilla bebis ett bra tag till. För vips så är dom tolv!

Idag kom mamma förbi en stund under förmiddagen och lekte lite med Leah. Sen åkte vi till Väla och Ikea med Anna och Emilia. Hittade en fin blus på Vero Moda, lite värmeljus på Ikea och såklart mina favorit chips. Två påsar blev det, 10 kr stycket kostar dom. Om ni inte provat dom, måste ni prova dom lättsaltade. Vet inte vad det är för speciellt med just dom, men så goda!!

Här är Ikeachipsen!



Snart ska jag iväg och träna:



Spinning, blir det idag. Måste träna lite kondition oxå!
 Det man inte har i huvudet måste man ha i benen! :)
(skämt)


Imorgon, fredag, är vi bjudna in till Anna och Tomas på lite Tacos och Let´s Dance! Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0