Uppe och studsar!

Vi är uppe och studsar nu! Vaknade strax innan sju. Bytte blöja, åt välling och låg bara och kramades i sängen en bra stund. När vi gick ner där nere, satt Paula och åt frukost. Leah blir som vanligt alldeles till sig när hon ser Paula. Paula tog Leah i knäet och delade med sig av sin macka till Leah. :)

Leah har blivit mycket bättre. Frisk vill jag kalla det! :)

Så att idag blir det simmning för henne!

Nu ska jag dricka mitt kaffe....på tal om kaffe, jag vill ha en kaffemaskin! Jag som inte fyller år eller nåt än på länge! Får se hur vi löser detta...:) Hence ska kanske få en när han fyller år. Hehe! (nu läste han detta väl)

Kommentarer
Postat av: Veronica - 3barns mamma som väntar 4.e

Vad roligt med simning!!! kram

2011-01-31 @ 14:24:38
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0