Bläää

vilket väder vi har här nere i Skåne!!! Usch och fy!!! Resten av landet ser ut att ha underbart väder!!! Vi har bara moln moln och åter moln. Det har lagt sig över oss här nere och bara avbyter varandra dessa jäkla molnen!

Förlåt, men jag vill ha soool!!!!!!! Och det är nu! Men det ska regna idag, imorgon och på lördag! :´(

Men vi har haft en fin dag idag än så länge. Åkte till Maria Park, mina gamla hemtrakter. Haha, det var inte länge jag var borta därifrån. Parkerade på min gamla parkeringsplats och promenerade bort och hämtade upp Nelly och Filip för lite lunch på Linnéa trädgården.

Serverades god kyckling med currysås. Sen blev det lek hemma hos dom en stund.

Nu är vi hemma igen och Leah sover lite i vagnen. Ikväll blir det lite Body Pump på filborna, det ska bli skönt och få röra på fläsket lite. Snart en vecka sedan jag tränade och det är inte bra för mig känner jag. Man latar till sig snabbt.

Imorgon kommer Hences bror Robban och hans fru Sofie hit till oss med tvillingarna edvard och Gustav. Fast dom ska bara lämna lite väskor hos oss för att sedan ta sig ner mot Malmö två dagar. Sedan återvänder dom hit på måndag och stannar till onsdag.

Så bra med gästrum!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0