Dags för projekt utemiljö!

Nu ikväll åkte högtryckstvätten fram igen! Denna gången för att rensa plattorna fria från ogräs och mossa.

IDAG blev snickarna helt klara med trädäcket! Så då var vi tvungna att göra det fint runt plattorna också. Men innan högtryckstvätten är man tvungen att kratta lite runt plattorna för att det skall bli riktigt bra. Tog några timmar men nu så är det snyggt.

Det sprutade upp lera och mossa på hela mig men då jag redan hade startat med mina kläder struntade jag att gå in och byta om. Jag körde på och så här tjusig blev jag efteråt. Och såklart ska Leah upp till mig när jag är som värst. :)

Kolla in benen!






Och trappan lite! Mycket lera just nu, men det blir gräs så småningom.




Projekt inne är avklarad, inte mycket kvar iallafall. Nu är det mest där ute vi behöver fixa.

Jag och mamma tog ut bordet och stolarna idag och lite blommor på trädäcket. Det blev jätte fint. Leah var jätte glad för nu kunde hon äntligen springa ut på trädäcket och leka.

Nu har Hence lite semester igen, denna gången två veckor.

Imorgon kommer Linda och Henrik hit till oss på en sushikväll. Vi alla älskar sushi så det ska bli riktigt gott och trevligt.

Linda och Henrik har aldrig gjort sin egen sushi. Därför kallar dom oss veteraner i sushi :)

Så att imorgon kväll ska vi göra det ihop!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0