"Mini" arbetskraft

Behövs mycket hjälp när släpet ska lastas och åka till tippen.


Haha! Det Leah har på ena handen eller för hennes del armen är en arbetshandske som hon tvunget ska ha på.

"Så ja..då var det lastat"



"VA!? Finns där mer?"


"Inga problem, jag hämtar"



"Ska du bara stå där mamma och inte hjälpa till?"



"Pappa behöver hjälp av mig!"




Jag och Linda började göra sushi i gårkväll. Så gott det blev! Och det är ju så roligt att göra!





Sedan var det männens tur...Dom kunde dom också. :)



Vad gjorde Leah och Cassius? Jo...dom kramades!








Resultatet!







En mycket trevlig kväll!

Eftersom det bara regnar och regnar här i detta landet har vi fortfarande inte fått möjligheten att sitta ute på vårt fina trädäck. :)

Imorse kom:



Nu måste jag hoppa in i duschen för att snart kommer Hences kompis Micke och hans fru och barn hit från Falkenberg på en liten fika. Sedan kommer syrran och Micke! :)

Hörs senare!Kram!


Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Vilka härliga bilder!!!!! kram

2011-07-25 @ 23:50:29
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0