Inte många knop

gjorda idag!

Cyklade till Maxi idag med Leah. I motvind för idag har det blåst! Svor några ggr på vägen hem då jag hade lastat cykeln rejält för Hence hade Leah bak.

När vi kommer hem tittar Hence på min cykel och då visar det sig att min handbroms har legat i på framhjulet hela vägen och bromsat mig. Tro fan att jag tyckte det gick trögt!

Detta har vi gjort precis:



Sushi! Hence ville egentligen haft tacos men jag är lite trött på det nu. Nån annan gång.

Imorgon ska det bli lite bättre väder tack o lov. För nu orkar jag inte med dom här molnen mer! Jag vill ha sol sol sol!


Mina fina flickor!






Ikväll blir det film och mys med lite gott, ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: veronica

Åh Sushi!!! Gud så gott, vad duktiga ni är!!!!

Vilka underbara bilder från midsommar :-)

Kram

2011-06-26 @ 11:28:26
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0