Mums!

Jag har precis bakat fyllda bröd med spenat och cheddarost i. Det är så gott!!!!Fick receptet av min mamma och jag var tvungen att testa! Så här ser brödet ut innan man skär upp det:

Massor med flingsalt ovanpå!! Ja, det är sååå gott!


Sen:



Om ni gillar spenat och ost så gillar ni detta. Så enkelt att göra också.

Nu har Hence gått på semester och det känns riktigt skönt för oss alla. :) Nu ska vi ta tag i lite saker och ting här omkring.

Vi var på Väla idag med Anna och Emilia. Det blev bara en liten runda då Leah inte riktigt gillade läget. Det blir inga fler butiker för hennes del. Hon gillar inte det helt enkelt! Barn är inte så intresserade av att gå omkring och titta på kläder, det blir mest gnäll och pust och stön. Så jag kommer att gå själv hädanefter om det inte är absolut nödfall.

Ni som har bebisar och läser detta tänker nu, äsch, det gör väl inget, min är sååå snäll. Ja, nu ja! Vänta bara!!!:)

Nu kom Hence precis innanför dörren med pizza till oss.

Glömde kanske säga att brödet ska vi ha med oss till Sofiero imorgon när vi ska fira lite midsommar där med våra grannar. :)

Sofiero anordnar midsommarfirande varje år och där är riktigt mysigt att sitta på en filt med lite plockmat som ost och kex och sedan dansa runt midsommarstången med barnen. Alltid smockfullt med folk.

För er som inte visste, så är Sofiero korad till hela Europas finaste park 2010.
Där är iallafall supervackert!

Nu ska jag gå och äta pizza.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Det ska bli mums!

2011-06-23 @ 21:40:32
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0