Då var vi hemma igen!

Helt underbar liten minisemester blev det för mig och Hence. Det var längesedan vi slappnade av så mycket och inte tänkte på något annat.

Det första jag lade märke till var att jag blev jätte trött så fort jag satte mig i bilen på väg till Båstad. Det måste ha varit för att jag visste att inatt skulle vi få sova. HELA natten, utan avbrott med napp instoppningar och vakna när vi ville. :) Och inte bara det, utan hela dagen och kvällen skulle vi bara vara VI och bara slappna av.

Eftermiddagen gick fort, lite bad direkt när vi kom dit, sedan en behaqndling var vid två och vinprovning. Sedan promenerade vi bort till bryggan och bort till Kallbadhuset. Där kunde man basta och hoppa i havet om man ville, men nope, inte vi. Vi gick upp där uppe och satte oss i utomhuspoolen som var ca. 30 grader varm med utsikt över hela havet. Wow!

Sen tillbaka till hotellet, fick två behandlingar till. Därefter drack vi lite bubbel på rummet och bara hade det mysigt. Vid nio tiden hade vi bokat bord och då bjöds det på tre rätters.

Förrätten, inkokt röding. Huvudrätt, hjortfilé och efterrätt, choklad fondant med glass. Och vin såklart!

Imorse hann vi med ett "lugn och harmoni" pass i träningslokalen där vi fick andas och samla energi.

Med andra ord: Vi mådde som vi förtjänade. :)

Det hade gått jätte bra för mamma med Leah. Leah hade sovit hela natten med bara några få napp instoppningar. :) Leah hade varit jätte snäll och hur gullig som helst. Skönt att höra.


När vi kom fick jag och Hence varsin badrock och dom sprang vi nog i hela dagen, från kl. 13.00 till 18.00. :)

Här är jag i min...haha!




Kallbadhuset



Vi var i alla fall helt slut när vi kom hem, tröttare än vad vi var när vi åkte. Konstigt det där, man kanske inte ska slappna av för mycket...

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Åh, det låter helt underbart! =)

2011-03-27 @ 21:18:07
URL: http://www.annagirl.se
Postat av: veronica

Tack för gratulationerna!!! Äntligen är vår bebis här... kändes som en evighet när dagarna började ticka över tiden.. men tillslut så :)



Guuud vad underbart med en minisemester!!! Åhhhh vad avis jag blev... förstår att ni har haft det bra! kramizzzz

2011-03-27 @ 22:45:02
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0