Dag i stan

blev det idag med Eva och Ella. Promenerade ner såklart i det fina vädret med skinn jackan på! Det var länge sedan man kunde det!

Vi åt god lunch, stekt fläsk med raggmunk och fika på Falhmans. Våra stora tjejer har tultat rundor och försöker springa ifrån sina mammor.

Det blir en del jagande nu när Leah kan gå. Jag sitter inte alls stilla längre stunder längre. Inte konstigt att det räcker med skinnjacka när man går och är genomvarm hela tiden av allt jagande.

Ella fick några Nestlé smoothies och hon tyckte det var gott. Det enda negativa med dom är att det blir så mycket kladd med dom, på grund av sugröret. Barn tycker ju om att klämma och trycka på allt, likaså smoothie. :) Så lite i munnen och lite i håret och kläderna...Sen är det väldigt roligt att dra ur sugröret hela tiden oxå.


Nu har Hence kommit hem och jag ska iväg och träna Body Pump vid halv åtta. Så skönt det ska bli. Det är verkligen min avkoppling.

Leah petade precis en galge i ögat på mig så att jag ser lite suddigt på mitt vänstra öga...




Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Ja, har man inte dregel överallt så petar de saker på en.

Jag tänkte gå ner i stan imorn, ska handla lite byxor till E och sedan hem, ska bli spännande att se hur mkt man går =)

2011-03-30 @ 20:51:51
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0