Får jag fresta er lite

med en muffins gjord med nutella inuti och vit choklad frosting utanpå!!

Hoj hoj! Mumsi mumsi!

Ja, jag säger då det...det är inte jag som bakat denna fina utan det är såklart min goda granne Anna!

Och en dag som denna, där jag känner att dagen gått i ett, är väl jag och Paula värda varsin sådan här!



Mc Donalds blev det för mig och Paula innan. Paula passade Leah en stund medans jag hoppade in i bilen och körde och hämtade maten.

Tur att man har en större tjej oxå!

Nu ska jag sätta tänderna i denna. Hrmm, denna dagen har inte gynnat mina former...hehe!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Den var du värd!

Visst är dom goda!

Å du...E är fortfarande vaken och tjoar..såå mkt muffins fick hon inte ha ha.

2011-03-29 @ 22:05:44
URL: http://www.annagirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0