Godmorgon!

Igår kväll satt jag och Hence uppe, rätt länge faktiskt för att vara vi, och räknade på huset. Fram och tillbaka. :)

Huset kostar 4,0 milj, och bankerna vill att man skall klara upp till 7 % ränta!!! Det är mycket det!! Dit hän kommer nog inte räntan, men man vill ju inte sitta där om det nu mot all förmodan blir så...

Det visade sig dock att vi har råd att köpa huset och tilll och med spara lite vid sidan om till lite roliga grejor eller resor, men tanken vi funderade på var, om vi verkligen ville ge så mycket för ett hus.

Finns ju billigare hus på andra områden, men vi trivs så bra här.

Igår satte vi ut utemöblerna. Ser inte så fint ut ännu för att dynorna ville vi inte sätta ut än. Sen har vi inte planterat några blommor. Det längtar jag till. Tills jag kan ut och köpa blommor och göra det fint här. :) Sen får ju gräset gärna bli lite grönare...


Nu försökte jag få in en bild här, men det gick inte! Grrr!! Något fel....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0