Sol och varmt till hegen!

Leah brukar inte hoppa över sin förmiddags sovning men idag gjorde hon det. Hon vaknar runt sju tiden sedan brukar hon vilja sova en stund runt tio. Men idag, nope.

Så det blev att jag fick ge henne tidig lunch som satt och halv sov till, sedan ner i vagnen och ut. Jag hann inte mer än att öppna dörren så sov hon. :)

Så jag bara rulla över henne till baksidan på altanen och nu sover hon sött.

Imorgon är det fredag och det ska bli varmt imorgon!

Perfekt, för vi ska till Hembygdsparken i Ängelholm med Nelly. Men först vid tio ska vi till biblioteket och sjunga igen såklart! Leah har nog längtat efter instrumenten.

På lördag ska det bli 16 grader här nere i skåne!! Tjohoo jublar jag som är en soldyrkare!! Dom som känner mig vet att jag äääälskar solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0