Volleyboll

Träningen avklarad för idag! Gött! Som vanligt blev det Body Pump...hrmm, två dagar i rad. Frågade Hence precis innan jag stack om det var så bra att träna Body Pump två dagar i rad. Svaret var väl att det inte var så bra, för musklerna behöver vila emellan. Jaja...

Jag gick ändå! :)

Han vet egentligen vad han pratar om när det gäller träning. Han är ju faktiskt elit volleyboll spelare. Eller nu var det två år sedan han slutade eller tog en paus. Han spelade i svenska landslaget också! Och lite beach volleyboll.  Fast volleyboll är inte så stort här i Sverige och det kan jag tycka är lite synd.

Tror nog att Hence kommer att göre en liten comeback någon gång, det hade varit lite kul! Jag kan se Leah sitta där på läktaren och heja på sin pappa!! Så roligt! Jag och Paula har redan gjort det!


Hence när han gjorde comeback match i Falkenberg.


Undrar vad han tycker om den bilden :) Bilden är från Hallands nyheter.

Nu vet ni det, ni som inte visste det...:)

Nu: Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0