3,83 km för att vara exakt

sprang jag! Utan att stanna en gång! Det tycker jag iaf är väldigt bra för en som inte sprungit på lääänge. När jag hade sprungit knappt två minuter började jag nästan att hyperventilera och tänkte "hur skall det gå".

Men jag minns från den tiden när jag sprang mycket att man ofta precis i början av rundan tycker att det är jobbigt med andningen. Det gäller att bara springa vidare av ren vilja, så fattar kroppen att "hon den där kommer nog inte att stanna, så det är bara att gilla läget".

Och då plötsligt kommer man in i andra andningen och då är det hur skönt som helst. :)

Idag kom Linda och Cassius klockan tio. Då hade jag och Leah nästan precis vaknat. Leah sov nämligen till kvart i nio!!! Det har väl aldrig hänt!!! Jag fattade ingenting när jag tittade på klockan. Satte mig käpprätt upp i sängen och letade efter Leah. Hon sov så gottit och hade inte jag börjat knuffa lite på henne hade hon sovit ännu längre. :)

Jag har ingen förklaring till detta mer än att det kan vara vädret. Lite mulet, lite halvkallt och ÖPPET sovrumsfönster. Så perfekt temperatur inomhus antagligen. Jag var pigg som en lärka, Leah var pigg så bättre kunde vi inte börja vår morgon. Men jag och Leah brukar ju sitta i soffan och mysa på morgnarna med först serierna på tv 3, Nanny och Jims värld, sedan byter vi till Nyhetsmorgon. :)

Hon lullar rundor i sin pyjamas och jag dricker mitt kaffe i lugn o ro. Nu blev det eld i baken. Men vi blev klara till tio iaf.

Sen gjorde vi Väla. :) Jag och Linda hittade REPLAY jeans för halva priset!! Istället för 1600 kr blev det 800 kr. Sk-t snygga slimfit jeans som sitter som en smäck! På både mig och Linda. Eller hur Linda? :)

Åt lunch på woken i lugn o ro då barnen sov. Skööönt...(säger vi som alltid stressar i oss maten så det lägger sig som en klump annars under tiden man jagar barnen)

Sen blev det våfflor på Linnéa.

Nu ska vi äta Tacos och ta ett glas vin. hence har redan öppnat fredags ölen. Men först ska Leah i säng. Hon lägger sig nu för natten för hon har bara sovit EN timme på hela dagen.


Imorgon ska vi till Halmstad och träffa vår bankman eller bankkvinna i detta fallet. Hon ska fixa all överföring från gamla konton till det nya, fixa alla autogiron, skriva under alla papper inför lånet etc. Få ordning helt enkelt. :)

Ha en underbar fredagskväll och ta hand om varandra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0