Leah badar

och jag har precis diskat upp från kvällsmaten. Lax och hollandaissås blev det idag. Leah gillar fisk så självklart så blev det en portion till henne med som hon får äta imorgon till lunch. :)

Jag var som sagt i Ödåkra idag och köpte mitt blad. :) Jätte fint blev det och jag är jätte nöjd. Tycker verkligen att Katarina ska öppna en butik. Det sa jag till henne. Eller iaf en butik på internet.

Hon har ett sådant blad själv i sin trädgård som hon har målat svart. Kanonsnyggt!

I bladet har hon sedan lagt två små sköldpaddor också gjutna från betong. När jag kom med bilen var det en liten fågel som badade där i. Den skvätte med vingarna och skuttade fram och tillbaka. Jag satt kvar en stund och bara studerade den. :) När jag sedan öppnade bildörren flög den sin väg. :(

Så här blev mitt blad:



Lite dålig bild, finare i verkligheten. Jag har tänkt måla det i svart jag med...eller vitt...då blir det lite shabby chik stil. Det är snyggt!

Om någon av er är intresserade av ett sådant så hojta till, så ska ni få hennes nummer. Hon gjuter precis vad ni vill ha, allt från änglar, ljusstakar, marshall hållare, ( något jag oxå är intresserad av) , ja, precis vad som helst. Hon är billig med. Ju fler saker ni köper desto billigare blir det.

Detta stora blad ville hon ha 350 kr för.

Och vet ni vad! Det är fredag imorgon igen. :) Helt otroligt. :) Hence gör ett nytt försök denna söndagen med sitt tandemhopp. Men fortsätter det blåsa så här så hamnar han väl i Polen. :)

Imorgon ska vi träffa Linda och Cassius. Blir en promenad bort till pålsjöpaviljongen och käka våfflor. Dom har en fin lekplats där med så att barnen kan gunga lite och leka i sanden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0