Vilken dag!

Tack o lov för det fina vädret annars vet jag inte hur länge till jag hade orkat. Leah har inte haft en av sina bästa dagar idag! Idag har hennes mamma nästan slitit av sig det lilla håret hon har kvar på huvudet. :)

Inget har passat min dam idag. Hon är väl inte helt hundra det märker man. Hostar och är trött konstant men kan ändå inte sova. Sover tio minuter, vaknar. Tio minuter till, vaknar...och så fortsätter det hela dagen.

Och det är inte roligt att ha och göra med en trött bebis som bara vill bli buren och som går och smågnäller och ger ifrån sig "gnällande" läten i exakt tolv timmar!!För det är ju så länge jag har henne själv tills Hence kommer hem.

Och när hon blir buren ja då passar inte det. Hon vet inte själv vad hon vill. Jag har nog andats "dom lugna tio andetagen" idag ungefär hundra ggr.

Dom här dagarna är dom bästa att gå och träna på. Att göra sig av med allt. Men såklart hinner jag inte till mitt pass.

Hoppas på en ny och bättre dag imorgon.

Så här har Leah bland annat sovit sina tio minuter. För inte ska det liggas som vanligt heller när man inte mår bra:



Så ja...nu har jag klagat tillräckligt. :)

Snart kommer min lilla solstråle bli sig själv igen, så fort hon blir frisk.

Paula blev snygg i håret i alla fall. Hon var hos frissan och slingade om sitt hår.


Kommentarer
Postat av: Marie ✿ BF 26 juli

Ja jag blev lite förvånad över hur stoooor sängen var när vi satt allting på plats :) Kan tänka mig att den lilla kommer nästintill drunkna där i ;p Tur nog så har vi en såndär grej att ha emellan oss i sängen som hon kan ligga i så slipper hon sova ensam första tiden i den stora sängen :)



Tack så mycket, jag ser fram emot familjelivet så mycket :D

2011-05-31 @ 21:07:29
URL: http://lifebymarie.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Lite sådär har min eftermiddag också sett ut.. vet inte om det är värmen..eller vad det kan vara. Jobbigt bara när man känner att man varken har tid eller lust att bära omkring på någon HELA tiden!! Men men.. det är så det är i bland! :)

2011-05-31 @ 21:10:39
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Jag förstår att det är jobbigt med de där 12 timmarna när de är så gnälliga.

Igår har jag med de där 12 timmarna och det är den värsta dagen för kvällen är så dryg.

Men imorn är en ny och bättre dag, för då kommer vi! =)

2011-05-31 @ 22:13:06
URL: http://www.annasdagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0