GOTT!

Idag köpte jag årgångsglöggen! I år har den smak av kaffe! Den heter "Arabica" i år. Mums!

Fast min favorit är nog fortfarande den med madarin eller var det clementin....??? God var den iaf! Förra året var det saffran och den gillade jag inte kan jag säga. Jag som annars gillar saffran. Men tyckte att den smakade för mycket sprit och då är det inte så gott.
Men fick då lära mig att den smakade bättre om man drack den kall och då blev det godare faktiskt. :)

Brukar ni köpa årgångsglöggen? Jag köper varje år, lite av en tradition. :)



Ska testa den imorgon ihop med lite papparkakor. Imorgon kommer Hence föräldrar hit och stannar till på söndag. På söndag blir det även lite adventsmiddag hos Hences mormor.

Idag fick jag reda på att vi ska ha personalfest om en vecka, på fredag. Samma dag som Hence ska på julbord med sitt jobb och sova över i Halmstad. Men som tur är har vi min mamma som passar Leah (och Paula):)

Så nästa helg blir det fest för hela slanten! Först personalfest sedan blir det tjejfest på lördag ju!!! Tjohoo! Ska bli riktigt kul!

Nu blir det rensning för hela slanten. Vi har tagit fram Leahs backar med leksaker så nu ska här bli en rensa hög och en spara hög.


Hence har redan börjat med att lägga ut allt på golvet


Behövs nu innan jul innan alla nya leksaker kommer. :)

Nu när det börjar bli kallt hjälper det att hålla sig varm om fötterna. :) Fick för länge sen ett par stooora mysstrumpor av Hences föräldrar som åker fram varje höst/vinter och dom är sååå goa!

Fast nu upptäckte jag hur otroligt skitiga dom är! Haha!



Ha en skön kväll!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har mailat dig:)

2011-11-25 @ 08:53:52
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0