Oj vad tiden går!

Ja, jag hinner inte med! Såg att senast jag skrev var i helgen och idag är det ju torsdag. :) Nåja, vi lever iaf.

Jag jobbar och står i...vi har fullt upp på jobbet, och imorgon är det fredag igen.

Vi har tänkt att åka till Ullared på lördag, pust får jag väl säga då jag tror att det kommer att vara packat med folk.

Idag var Linda här på en liten fika, jag köpte lussebullar. :) Gott var det! Tycker verkligen dom har goda lussebullar på Statoil. :)  Jag bara måste rekomendera dom. Alldeles varma var dom också när jag tog dom.

Leah är väl inte så förtjust i lussebullar men Paula är. Det har hon alltid gillat. Jag börjar alltid baka dom tidigt,redan i slutet av november, och jag har ett hemligt recept. :) (eftersom det är hemligt delar jag inte med mig ) :) Tyvärr....;)

Linda var jätte glad idag för hon hade nämligen kommit in i skolan. Så på måndag sätter hon sig i skolbänken igen. Nu ska hon läsa till Tandsköterska. Sverige skriker efter tandsköterskor.

Linda! Jag tror att du kommer att klara det gallant! Och jag vet att du kommer tycka det är jobbigt ibland, men du ska veta att jag alltid ställer upp för dig!

Med vad du än behöver! Om då så bara behöver skrika ut hur jobbigt du tycker det är eller om du bara behöver dela med dig av din glädje du känner! Jag lyssnar och hjälper. Stor kram till dig och ett stort tack för den fiiina presenten!

För några dagar sedan budade jag hem "grejor" på Tradera. :)

Två stycken "stryka- på -texter"  till kuddfodral. Så snygga!

Nu behöver jag bara köpa två helt vita kuddfodral. Så här löd texterna:

Den här ska få sin plats i soffan:



Den här ska få vara i hallen på en pall:



Och så min favorit:



Visst är den fin?

Den ska få en fin plats i soffan! :)

Tradera är kanon!

Hoppas ni har haft en fin vecka! Vi hörs imorgon. Kram!




Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna en jättefin earcuff i silver med kors?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-earcuff.html#comment

2011-11-10 @ 21:11:03
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0