Detta är en vanlig syn

i vår familj just nu efter att vi har ätit kvällsmat. Leah står på pallen med huvudet i resterna från en salladsskål.
Står och tömmer den på tomat, gurka, paprika och oliver. (Till maten äter hon bara tomaterna men sen så duger allt ).

På köksön står även en tallrik mat  och väntar på Paula som för det mesta är iväg på sin dans vid dennna tiden. Fast just nu är hon iväg och tittar på HIF såklart!!!:)

Hence fixar det sista med disken och jag springer runt som en skållad råtta, torkar rent, putsar, brukar slänga in en maskin tvätt vid det laget, rymmer upp och så vidare!





Hence alldeles nyklippt. :) Leker med Leah.





Oj vilken skön helg det har varit! Och vilket härligt väder det var idag!!!

Imorse vid tio var jag och tränade Body pump, kom hem till ärtsoppa och en Hence som stod och gjorde pannkakor!!

Sen åkte jag, Paula och mamma iväg på "jack-jakt" till Paula. Hon hittade till slut en Didriksson. Efter ungefär två veckors letande....pust!

Stefan och Anna-Karin var här i igår med sin lille son Samuel. Stor liten kille om man säger så. 9,5 kg fördelade på sex månader. Gott jobbat! :) Söt som godis och snäll som....ja, vad säger man...jag vet inte, men super snäll bebbe. :)

Till kvällsmat serverades Slottsstek med kokt potatis! Mumsi mumsi! :)

Jobb imorgon för mig. Men skönt att börja halv nio på måndagar.

Lite svårt för mig att lämna Hence och Leah vid frukostbordet, så där mysiga i pyjamas.

Imorgon kommer sotaren för att göra en besiktning av vår kamin och skorsten. Nu kan vi planera in vissa saker/ärenden på måndagar eftersom Hence är hemma med Leah på måndagar.

Sen kommer vår nya tv med hemleverans. Vi fick sålt vår andra Tv. :)


Ha en mysig kväll och ta hand om varandra!!! Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0