Leah gör som jag!

Hon byter om till mjukisbyxor när hon kommer hem från dagis. :)

Det är det första jag gör när jag kommer hem. Slänger av mig jeansen och drar på mig mjukis byxor innan jag gör något annat. :) Man har väl blivit bekväm på äldre dar. Haha!



Leah här med mina nya inneskor från Maxi. :) Behövde ett par till jobbet. Så det fick bli dom här.

Vi har fått huset omvärderat nu också. Och det har stigit i värde!! Fast det är dålig marknad nu. Går väldigt trögt på markanden just nu, både hus och bostadsrätter faller i pris. Så passa på nu om ni ska köpa. :) Så nu har vi fått ner lånet lite och det är aldrig fy skam. Billigare månadskostnad.

Ha en fin kväll! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0