Myshelg och shopping

blir orden idag för att sammanfatta gårdagen.

Först och främst måste jag visa er mina fiiina mössa som jag köpte igår i Halmstad när jag och Leah strosade rundor en timme undertiden Hence hade visning. Ser ni toffsarna...I Like! ;)



Paula var snäll och ställde upp som fotograf. :) Nu tänkte jag be om ursäkt igen för mitt hår...har märkt att jag ständigt ber om ursäkt för mitt hår...kan det vara för att jag avskyr det och vet inte vad jag ska göra med det! :)
Får väl snart slänga in lite extensions eller något. Faktiskt ingen dum idé, förrutom att jag har haft det tidigare och då slet jag av allt hår jag hade på huvudet. Isåfall får jag fortsätta med  det livet ut och det är inget alternativ egentligen. :(

Nåja, jag får väl leva med det. Finns ju annat här i livet. :) T-shirten fyndade jag på PUMA idag på utförsäljningen. 50:- är den värd absolut! Perfekt att springa i om dagarna.

Hence fyndade tre stycken! Och det är bra för att vara han. Paula var inte med men jag fotade ett par skor till henne och skickade som mms. Och dom ville hon ha, skrev hon tillbaka. Så dessa blev det till henne:



Känns som MBT skor när man har dom på sig så det är väl något liknande. 250 :-!

Jätte mycket folk som var där och dom kom med stora Ikea kassar och bara fyllde. Dom har nog varit där förrut och visste att dom skulle fynda en hel del.

Jag hittade inte mycket men det är för att jag är så otroligt kräsen. Det är inte mycket jag tycker är snyggt. Och tycker jag att något är snyggt, ja då kostar det skjortan!!! Tyvärr, för min del, eftersom jag oftast inte har råd att köpa det då. :) Därför gillar jag REA och utförsäljningar! HAha! Då kan Natalie fynda, sådant som kostat 1000 kr och blir halva priset!


Igår hade jag och Hence en underbar kväll. Vi var först ute och åt på Thai Corner nere i stan.

Förrätten bestod av marinerad oxfilé med fänkål och limejuice. Så j-vla gott! Jag hade lust att ta upp tallriken när allt var slut och bara sörpla i mig den sista marinaden. Det säger en hel del! Men fin som man är, kan man ju inte hålla på med sånt på restaurangen. ;)



Till huvudrätt blev det såklart havets läckerheter för mig och kyckling med thai basilika för Hence. Finns det havets läckerheter på menyn försvinner allt annat för mig.





Efter det gick vi på bio. Såg "Abduction" med Taylor Lautner, ni vet han som spelar i Twilight filmerna. En bra film med lagom mycket action och väldigt spännande. En bio film med andra ord. Mycket popcorn och godis så att vi rullade hem lagom vid halv tolv.

Kanske vi skulle försöka att komma ut lite oftare bara jag och Hence. Inte låta det gå så lång tid emellan alltid. Tror att alla behöver det.

Leah hade skött sig exemplariskt här hemma med mamma och Per.

Nu ska det städas lite här hemma tycker jag.

Kram kram!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0