Och så var hon där igen!!

När jag lagar mat, ja då diskar Leah bänken! :)



Ser hon busig ut eller vad...:)

Idag blev det Raggmunk med stekt fläsk!



Jag måste säga att jag nog gillar Rårakor bättre. För er som inte vet skillnaden är Raggmunk med vetemjöl,ägg och mjölk. Rårakor är med bara potatis och lök och jag slänger i lite ägg också. (För att binda samman lite lättare) Alltså lite mer hälsosamma än raggmunkarna då man slipper vetemjölet. Fast fläsket jämnar väl ut det ändå. :)

Lite rårörda lingon till det så är måltiden komplett.

Åh så gott!

Det blev en ny TV för vår del. Så nu är vår tv till salu...anyone?? :)

Blev en Samsung 51 tum. Kan inte så mycket om tv apparater men den skulle vara som en 55 tum då ramen är så tunn och gör bildskärmen 2,3 cm större...och så vidare. :)

Det skulle vara det senaste inom tv teknologin iaf. :) Mycket finesser och det gillar vi. :)




Så snart åker vår Panasonic ut på blocket om inget annat händer.

Leah var så trött idag när jag hämtade henne idag på dagis klockan kvart i fyra. Vi hann inte mer än hem, satte oss i soffan och så hon somnade på två röda. Sov i en timme som en stock tills Hence kom hem vid fem.

Det tar mycket av hennes energi att vara där, helt annat tempo. Nu är där väldigt mycket vikarier också då den ordinarie personalen blir sjuka titt som tätt. Och det är lite jobbigt för Leah då hon inte känner igen dom. Olika varje gång också. :( Idag hade hon matrester också runt munnen ända från lunchen....då kunde jag inte låta bli att ryta till lite.

Jag kan inte hålla mig när det gäller sådant. Tycker inte det är okej, dom måste tvätta barnen!!! Vill inte vara en sådan jobbig förälder men jag vill ju bara mitt barns bästa.

Paula ska sova hos sin mormor idag och så kände hon att hon behövde plugga i lugn och ro. Kan tänka mig att det ibland kan bli lite jobbigt för henne att plugga i lugn och ro med Leah som kommer hela tiden och knackar på hennes dörr och vill in.

Leah har nämligen lärt sig att knacka på dörrar. Hahaha! Samtidigt som hon knackar säger hon "nack nack". :)

Ha en skön kväll! Kram kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0