Så snygga höstkläder det finns!!!

Jag kan sitta på internet (för det är det enda jag har tid till nu för tiden) och bara klicka mig fram till både det ena och det andra. Ibland räcker det med att titta lite så till slut tror jag att jag har handlat (fast det bara är ögat som är mätt ) och ibland kommer jag så långt som till "kassan" (där jag kan se klädesplagget en gång till + frakten) och sen är jag nöjd med det.

Men...så ibland går det liiiite längre än så. :) Det är då jag börjar fylla i mina kunduppgifter och vips så har en liten kofta slunkit ner.

Denna blev det:



Från Cream! :)

Fast koftan kommer inte in förrän i november så man fick förbeställa den.

Hence är i skrivandets stund ute och klyver ved (från tallarna), japp det är inte färdigt ännu. Men snart så!

Imorgon är det fredag! Och jag säger som alla andra arbetare....man måste arbeta för att verkligen uppskatta sina helger. :)

Och vet ni vad, jag tror minsann Leah har börjat att gilla sitt dagis. Idag fick hon vara med och baka scones, dom bakar väldigt ofta på leahs dagis då dom har ett stort kök på hennes avdelning med små bänkar och bord i barnens höjd där dom kan stå och baka. Så sött. Verkligen Montessori, allt är anpassat i barnens höjd och det är kul.

Till och med borden och stolarna där dom sitter och äter är små. Och det är ju så det ska vara tycker jag. Inte sitter vi vi några JÄTTE bord på några JÄTTE stolar när vi äter. Vi slipper känna oss som Nils Karlsson pyssling.



När Leah kom hem fick hon vara med Paula och Filippa och baka.

Nu ska jag förhöra min stora tjej på läxan. Som hon pluggar nu för tiden! Full rulle i årskurs sju och hon brukar verkligen allvar.

Ha en fin kväll! Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0