Paula är i Stockholm

just nu i skrivandets stund.

Ann Wilson har tagit med sig tjejerna till stockholm för att titta på Let´s dance. Pratade med henne i telefon för en timme sedan och då skrek hon rätt ut: " Titta! Där är ju Tony Irwing!"

Nu skulle de även få chansen att prata lite med alla dansarna också. KUL!

Tydligen hade de platser längst fram. Och på lördag ska de på SM-tävling och sedan åker de hemåt. Så nu ska Paula övernatta på hotell i stockholm, utan sin mamma...:(


Hence kanske har köpt döda träd....:) Nä, vi hoppas på att dom lever!

Jag tänkte jag skulle googla dom. Se om de egentligen skulle stått inomhus och övervintrat...Potatisblomma kallas ett sådant här träd.

Den ser rätt död ut tycker jag. :)






Igår blev Paula 14 år!

Min stora vackra tjej! Paula fick bestämma hur menyn skulle se ut till våra gäster. Det blev lite ostbricka och parma skinka till förrätt.

Grill till huvudrätt och Marängsviss till efterrätt.

Vi köpte ett par ASH skor i skinn till henne. Sååå snygga!!!



Och så fick hon en Hunky Dory blus av oss.

Nu snart ska jag duka upp med lite chips och godis, lite vin och sedan slänga mig i soffan.

Imorgon kommer Linda och Henrik hit på lite middag så menyn till dess skall också komponeras ihop. :))

Ha en underbar fredag!

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0