Vad gör vi om dagarna....

Vi väntar på julen! :)
 
Imorgon är sista dagen på jobbet! Och den avverkar jag med en öppning. Klockan 05.15 ringer min klocka imorgonbitti....hmmm...inget att göra åt det, bara att acceptera läget. :) Sedan är jag ledig fram till sjunde januari!!!! Två veckor!
 
Här hemma har det töat och töat. Leah och Hences snögubbe ser nu lite läskig ut och jag har bara gått och väntat på att hans huvud ska trilla av. Haha! Men precis innan huvudet trillade av så blev det lite minus grader. :) Där hade snögubben tur.
 
Men varje morgon när jag går in i köket hajar jag till när jag tittar ut genom fönstret. För visst ser han läskig ut??
 
 
Förr såg han ut så här:
 
 
Han kanske skulle haft lite mat eller nåt??...;)
 
Alla julklappar är nu inhandlade (tack o lov) så nu är vi redo! Det är så kul att ge bort julklappar!
 
Idag har Hence och Leah gjort Jordnötskakor! Mums! Smakar som Snickers.
 
Leah har fått för sig att gömma sig numera så fort man tar fram kameran. Ber man henne att titta in i kameran säger hon bestämt nej och gömmer sig medvetet. Men sedan kan hon i nästa stund säga " ta kort på mig när jag gör så här...."
 
Det ska såklart vara på hennes villkor. Vi har en bestämd liten dam som hela tiden frågor "Varför" till allt man ber henne om. Och frågar vi "varför gör du så" ja då svarar hon "därför" och så ska vi nöja oss med det. :)
 
"Ta inte kort på mig!"
 
Kleta på smält choklad
 
 
 
"Mmm....gott! Äta från handen! Mums, choklad!"
 
"Nu är jag färdig! Ta av mig"!
 
Måste ju bara visa er vår blå gran! :)) ( Fråga inte vad Leah gör där uppe på en stege...) Det kan jag inte förklara. Det förstår endast ni med samma busunge som jag. :))
 
Ha en superskön torsdag! Imorgon är det fredag! Och då är vi ytterligare en dag närmare jul! :)
 
Kram och ta hand om er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0