Alla hjärtan där ute!

Glad alla hjärtans dag!! Kärleken flödar en dag som denna....eller? :))




Det är nu vi tar tillfället i akt och visar vår uppskattning för dom vi tycker om. Några kanske rent av tycker att en dag som denna är buffel och båg, eller att en dag som denna är skapad enbart för affärernas skull och överlevnad.

Jag kan väl personligen säga att jag har lärt mig att tycka om denna dagen. Först ansåg jag att man faktiskt kan visa sin uppskattning alla andra dagar på året, varför behöva en speciell dag...

Men nu så tycker jag att det är lite kul att det till och med har tillkommit en dag på året som är lite speciell och där man faktiskt får "tummarna loss" att tala om eller visa sin omgivning det där lilla extra. Passa på att visa din uppskattning över de underbara människor du har omkring dig! Ett litet kort, en liten hälsning eller en liten gåva. Det kan betyda så mycket!

Här hemma inledde vi dagen med att ta en VAB dag. Leah fick feber igår kväll och hostar och hostar så jag åkte till vårdcentralen idag med Leah för en kontroll då hon har hostat väldigt länge. Fick ett recept på någon slags luftvidgande medicin. Kan väl vara bra.

På vågen hem köpte jag med mig något Hence har tjatat om nu i två veckor! SEMLOR! Inte vilka semlor som helst, utan WIENER SEMLOR ska det vara för Mr Mister. :)) Frasiga sådana!

Vet inte något ställe som säljer just sådana mer än Drottninghögs bageri. Så en tur dit fick det bli. För er som aldrig smakat dom, säger jag bara, gör det inte heller. För att ni kommer att bli fast och så kan ni aldrig mer äta en vanlig semla. Denna semla är underbar!

Så här ser dom ut och vad blir bättre än att få en sådan just på ALLA HJÄRTANS DAG! :))



Kram till er alla, nu ska vi trycka i oss semlorna och imorgon kör vi på som vanligt med ännu en VAB dag!

:))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0