Ljuva söndag!

Det är söndag...inte den bästa dagen på veckan eftersom det är måndag imorgon, men ändå...söndagar är helt enkelt söndagar. Man behöver inte få så mycket gjort just eftersom det är söndag. Det är tillåtet att vila och bara vara.

Vi åkte till Höganäs i förmiddags för lite shopping på Lager 157. Det var Marie och hennes pojkvän Johan som ville en tur dit och vi var inte sena på det. :)

Jag och Paula hade en väldigt mysig kväll igår i Malmö. Efter lite snurrande på Malmös gator med en förvirrad GPS tant, hittade vi till Vapiano.

Och precis som vi trodde och hade förväntat oss sedan vi var i Stockholm på Vapiano där, smakade maten himelskt gott!

Jag åt en pasta med stekt oxfilé och grönskaer med rödvinssås. Paula åt en Bolognese med mozzarella.

Vi väntar på bord


Pasta med oxfilé


Väl där stötte vi på Paulas kompis och hennes familj. Visade sig att dom ägde Vapiano! :))

Och dom skulle oxå till Melodifestivalen. Så dom fick åka med oss. :)

Vilken stämning det var! Jag tycker ju att det är helt underbart att vara där på plats. Allt folk, musiken, applåderna och alla kamerorna.



Och precis som i tv soffan, blev det lite popcorn för oss också.

Danny var helt klart bäst. Men både jag och Paula gillar rock så vi gillade Dynazty väldigt mycket också. Men det gick inte så bra för dom som ni säkert märkte. :)

Sarah Dawn Finer är helt underbar! Hon kan inte vara något annat än fantastisk!

Titta vad finaste Marie och Johan hade med sig till oss:





Så glad jag blir!!! :)) Jag som älskar Per Morberg! Min favorit kock! Nästan synd att dricka upp det. Den flaskan ska endast öppnas vid ett speciellt tillfälle...om det kommer...annars får det sparas helt enkelt.

Imorgon har jag lång dag på jobbet eftersom vi har personalmöte. Det betyder att jag är på jobbet från klockan 08.00 till 19.00. Pust! Elva timmar...men det ska väl gå det med.

Nu, lite upphängning av tvätt, packa in lite tvätt, sen soffan!

Ha en fin kväll!

Kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0