Osocial månad!

Februari måste väl vara den mest j-vla osocialaste månaden som finns på hela året!!!! Man kan inte träffa någon...och kan man träffa någon, ja då kan inte dom! Nu menar jag då alla dessa förbaskade sjukdomar som strösslas omkring oss!

Jag är iaf så j-kla less på det så att jag bara måste svära mig fri från allt. Inte för att det hjälper, men jag får avreagera mig lite. Nu har vi fått ställa in åter igen i lördags. :(( Och det är sååå tråkigt! Blev ingen middag hos Linda och Henrik då Leah fick feber åter igen, denna gången 39 grader.

Jag har åkt på en dunder förkylning och legat däckad hela helgen. Känns som om jag har snor i hela hjärnan och att det snart ska spruta ut ur öronen på mig.

Jag har tappat både smak och lukt sinnet och det är tråkigt! Känner inte ens doften av min bebis. :((
Men det jag undrar mest över är hur mycket snor kan en kropp producera??? Tar det aldrig slut???

(Förlåt alla ni äckelmagade där ute.) Men det är ren fakta.

Vi fick stanna hemma och titta på melodifestivalen istället. Inte fy skam det heller, men det hade varit roligare hos Linda och Henrik. :(

Nåja, vi bokar om till ett nytt datum och håller tummarna igen. Marie ville inte heller komma hit till sjuka familjen och det kan jag förstå.

Godis och chips dukade vi upp med i lördags...mmmums, eller inte då jag inte kunde avgöra vad jag åt. Jo, på konsistensen. :)

Nästa helg på lördag, åker jag och Paula till Malmö för att titta på melodifestivalen Live iallafall. Och det ska bli roligt. Nu får inget mer hända oss!

Vi har kanon platser så ni kanske ser oss i TV. :) Rad tre sitter vi på. Nästan längst fram.

Denna veckan får träningen ligga på is. Tror jag tog i lite väl mycket precis efter min halsont. Jag tror detta har varit ett sätt för kroppen att säga "lugna ner dig Natalie". Så nu ska jag lugna ner mig lite.

Nu väntar kålpudding i ugnen som vi ska hugga tänderna i. Blev en väldigt sen kvällsmat för oss för att vara vintertid. :)

Här har ni Leah som ropar HEEEJ till alla som stiger in på City Gross härom dagen:




Och en inte så lika tuff Leah när hon ligger i soffan och har feber:



Det var någon som sa:

"När man är frisk önskar man sig pengar, mycket pengar, ny bil, ett fint hus, största TV:n, och andra dyra materiella saker.

Men när man är sjuk, önskar man sig inget annat än att bli frisk.

Det borde väl vara nog som argument att hälsan är viktigast och går före allt."

Jag håller med. Är det något pengar inte kan köpa så är det väl hälsan!

Så ha en fin kväll, kurera er ni som behöver och kan,jag är en av dom nu, alla ni andra som är friska och krya...var glada för det. :)

Kram!






Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

gud så söt :)

2012-02-20 @ 23:58:18
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0