Body pumpen

är avklarad för idag! Jag som tvekade lite innan jag stack dit pga lite känningar i halsen. Förkylning gör ju inget men halsen, då ska man inte träna. Men halsen gick över under dagen så det var bara att köra!

Och kan ni tänka er. Idag såg jag tillstymelsen till magmusker!! Jodå, lite magmuskler skymtade! Inte illa pinkat för en som fått TVÅ barn! Haha!

Det har jag nog inte haft sen min Tae-kwon-do tid, när jag tränade som mest. Får väl passa på att skryta lite till nu när jag ändå är igång. Hade nästan svart bälte! Jag skulle graderas precis innan jag blev gravid med Paula. Sen kunde jag inte träna mer och efter det blev det aldrig att jag gick tillbaka igen.

Nu kan jag nog känna mig för gammal för den typen av sport. (Man kanske inte ska säga så)

Nåja, nu är mina skryt sekunder över. :))

Denna veckan ser INTE rolig ut med City Gross matkassen måste jag säga. Vi som har varit sååå nöjda hela tiden. Veckans menyer tilltalar inte mig iaf.

Idag var det Köttfärspaj med Tacokryddning. USCH! Jag som inte är kräsen annars...men kötttfärspaj....njae tack.

Resten av veckan ser inte heller rolig ut. Jaja, nästa vecka blir nog bättre. :)

NU är min fotobänk klar och jag blev jätte nöjd. Fast ännu fattas några bilder som vi ännu inte skrivit ut. Men dom kommer snart.

Så här ser det ut än så länge:







Leah sover gott nu och Paula hon har varit och tränat på Friskis & Svettis idag! Bra jobbat!

Nu ska jag titta på Byggfällan! Det är inte klokt vad det finns för byggfirmor där ute! Stackars människor! Man lär sig ett och annat i programmet också.

Ha en fin kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Virris

Hej,

Tack för din kommentar.

Jag måste säga detsamma, jag jätte dålig på att kommentera

Pga att jag alltid kollar bloggar via mobilen!!



Du är så grym med träningen, magrutor??????

Fasen vad avis jag är....jätte bra jobbat tjejen!!



Riktigt fint med fotona på den gryyyymt snygga byrån ;-)

- i löve it!!!!



Kramizzzzzzz

2012-01-16 @ 21:22:53
URL: http://Www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0