Helgen började bra!

Helt klart bra då jag fick äta min favorit måltid, sushi! Och Råbiff! Detta ni kan inget slå, varken tacos eller annan mat! :))

Jag MÅSTE ha varit en kannibal eller något i mitt förra liv...haha! Varför gillar man annars så mycket rå mat???




En äggula på toppen...


...och till detta serveras kapris, rödbetor, riven rå lök, riven pepparrot, flingsalt och malen svartpeppar. That´s it, inget annat, inga kolhydrater.

MUMS!



Självklart hemmagjord.


Jag gjorde sushin och Per fixade rååbiffarna.

Självklart tittade vi på handbollen. HEJA serbien sa vi! Och så blev det i fredags! Men tyvärr höll de inte hela vägen idag...:( Men grattis Danmark!

I lördags vann jag på hästarna igen! 600 goa kronor!

Jag brukar inte spela ofta men när jag väl gör det brukar det gå rätt så bra. Denna gången öppnade jag ett ATG konto på internet, valde mina hästar för nästan 200 kr.

Och 200 kr blev 600 kr. Inte så dumt. Så nu är jag med såklart nästa lördag också. Denna gången ska jag verkligen välja mina hästar med omsorg.

Någon bil blev det aldrig nu i helgen....

Idag blev det en inne dag för oss alla. Mysigt! Storstädade hela huset så nu känns det riktigt fräscht överallt. Men nu ska jag ge mig ut en sväng. Ska åka ner i stan och hämta Paula från dansen. Leah, hon ska sussa kudden.

Sen blir det lite gott, lite film och lite myyys!

Ha en fin kväll och ta hand om varandra!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0