Idag har jag

känt mig väldigt stressad! Inte för att jag gjort något mer annorlunda mot vad jag brukar, men ni vet hur man kan må ibland. Så där stressad inne i kroppen så att man får ont i magen. Har försökt att andas dom där tio lugna andetagen flera gånger idag men inget hjälper...:(

Hämtade en gnällfis på dagis idag. En trött gnällfis som inte gjort annat än bara protesterat mot allt jag velat. Fast jag försöker att välja mina konflikter. Vissa saker ger jag mig i andra får hon helt enkelt inte.

Ska redan börja att dividera med mig, visa vem som hon "tror" bestämmer, göra allt själv, osv. Pust! Samtidigt ska man fixa allt här hemma, plocka undan om här inte ska se ut som ett bombnedslag, laga maten, hänga upp tvätten innan den möglar där inne i tvättmaskinen, och ja, ni vet säkert vad jag pratar om.

Alla drar vi tunga lass på ett eller annat sett, andra mer, andra mindre. men man själv vet bara vad som är bäst för en själv. Ingen annan kan tala om för dig hur du ska må eller känna. Bara du själv vet var din gräns går! Det som är en petitess för dig kanske är något jätte stort för någon annan. Tänk på det!!!

Det är på grund av att vi alla är olika som var och en av oss är så speciell!

Hoppas på en bättre dag imorgon, om inte, så i övermorgon....:)


Jag gillar änglar! Paula har under några år köpt en ängel till mig i present när jag fyller år. Så jag har min lilla ängel samling och större ska den bli. :)

Men jag köpte iaf ett par änglavingar till mina ljusstakar. Tyckte det blev riktigt fint:






Ett litet dofthjärta fick sin plats på vitrinskåpet:



Och så en ny stor tofs:



Små detaljerna är viktiga för inredningen tycker jag.


Nu ska jag försöka googla lite hängmattor. Ni ser dessa två pelarna vi har mitt i trädgården. Dom är till för en hängmatta. :) Så till våren ska där vara en hängmatta att slappa i!



Där lite längre bort ska Leahs gungställning vara också! :)

Imorgon är det fredag igen! På lördag är vi bortbjudna till Anna, Magnus och Elias  i Malmö på lite middag. Så det ska bli trevligt.

Ha en underbar kväll! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0