Nu har vi

gått med i postkodlotteriet! Hence har äntligen fått sin vilja igenom. Han har nämligen velat att vi skulle gå med sedan länge.

Ja, jag säger som vanligt: "Man kan inte vinna om man inte spelar". :)

Så nu håller vi tummarna.

Imorgon blir jag gräsänka från "den här" till på lördag:



:)

Han åker tidigt, vid fem på morgonen imorgon.

Tror nog det blir lite jobbigt för Leah. Hon springer till dörren varje dag när hon hör nycklarna i dörren och skriker "pappa"!!!!

Sen får han alltid en jätte kram och en stor puss på munnen. efter det ska hon alltid visa honom massa saker och spela lite clown för honom. Låtsas att hon ramlar och sånt, för att hon blir så glad att hon inte vet riktigt var hon ska bli av. :)

Och sen är det ju honom hon kallar på på natten när hon vill över till vår säng. Hon kallar aldrig på mig. Hon är väldigt "pappig" just nu. Typiskt!

Men det ska nog gå ändå...eller??? Vi får se hur det går.

Jag har planerat att göra en fotobänk som dom så fint kallas. :) Den ska isf stå i vardagsrummet. Vi har skrivit ut lite foton i olika storlekar så nu ska det bara köpas lite ramar i samma färg. Fotona ska vara av lite olika tider i vårt liv, foton som berättar något, inte bara vanliga uppställda foton. Både från fina platser och på familjen.

Så här kan det se ut när det är klart:



Så att den vita byrån vi har i lilla hallen mot sovrummen ska nu flyttas ut till vardagsrummet. Tror det blir snyggt. Foton kommer när det är klart.

Det får bli ett av mina projekt nu när Hence är borta.


Ha en skön kväll! Ses igen imorgon!

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

haha, vi är också med i postkodslotteriet.

en lott var...

du har så rätt " man måste spela för att vinna"

En dag kommer storvinsten!!! eller hur?



Kramizzzz

2012-01-18 @ 13:07:44
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0