Blääää!!!!!!!!!!!

Säger jag!!!!!!!!
 
Ni som känner mig vet att jag älskar solen och värmen. Men vart är den nu????? Inte i Sverige iaf!
 
Solen måste totalt ha glömt bort Sverige. Sverige existerar inte ens i solens tankar...sverige är totalt bortblåst!!!!!!!! Skåne om inget annat!
 
Och jag hatar det! För visst vill man ha sol och värme? Snart kommer hösten och vintern och vi behöver lite sol för att orka ta oss igenom mörkret. :((
 
Tack och lov att vi har bokat resa till ett solsäkert land! TURKIET! Där kommer det nog inte finnas ett enda moln så långt ögat kan se. Bör tillägas här att det är sjätte gången jag åker till detta underbara land. :))
 
Så har ni frågor om turkiet så fråga mig. :)
 
År 2006 åkte jag och Hence dit första gången tillsamans. Då hade jag varit där förrut med Linda. Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder. Tänk på att detta är för 6 hela år sedan! Leah fanns inte ens i tankarna då. Paula hon var sex år gammal....bara det. Guuud vad tiden går!
 
 
Ja på den tiden rökte jag till och med. Usch och pi! :)
 
Vilket vatten!  Här hoppade Hence ner i vattnet från en båt. Jag tog trappan. :) ( Hence till höger)
 
 
Det året råkade vi hamna precis i närheten av mamma och Per som var där nere vid samma tidpunkt. Jag och Hence åkte nämligen ospecificerat och hamnade på ett lyxhotell. 5-stjärnigt! :) Ibland ska man ha tur för 1200 kr per person! Det hittar du inte idag någonstans.
 
2007 åkte vi till Mallorca. :)
 
Sen åkte vi dit 2008 till Turkiet såklart igen!  :) Det året åkte vi med syrran och Micke!
 
 
2009 var också ett tukiet år. :) Det året åkte vi ner och mötte upp min fina och bästa vän Linda och hennes familj!
 
 
En restaurang uppe bland bergen! Underbar utsikt!
 
Samma år 2008 åkte vi till Rhodos fast senare under sommaren. Rhodos är underbart, rekomenderas varmt för er som aldrig varit där.
 
Jag och Paula! :)
 
Hence och Paula. Hence skulle ta dykcertifikat och jag och Paula skulle snorkla. :)
 
 
 
 
Nu var det egentligen inte detta jag skulle skriva om...jag skulle bara klaga av mig lite. Haha! Hur tråkigt jag tycker detta vädret är och hur jag drömmer mig bort till solen och värmen...för det är där jag tillhör....:´(
 
Men snart...snart kommer det väl.
 
Vi försöker fylla dagarna med allt för att få en semesterkänsla ändå.
 
Idag styrde vi bilen till Ängelholm och till Hembyggdsparken för att titta på djuren och äta lite lunch på värdshuset där.
 
Igår var vi på Busfabriken för första gången med Leah. Och oj vad hon älskade det. Mycket skoj och mycket bus!
 
Imorgon åker vi en runda till Malmö och sedan vidare till Beddingestrand för att hälsa på Anna och Magnus och Elias.
 
Och på fredag har vi bokat in Bon-Bon land i Danmark. DET ska bli kul! Karuseller och vatten! Det gillar vi. :)
 
Hoppas ni inte deppar ihop av vädret som jag gör...jag kanske är lite för känslig. Men kan inte hjälpa det. Jag har en sådär tjugotusen filmer som vi kan titta på. En av dom ska vi titta på ikväll. Hoppas ni har det bra vad ni än gör, jobbar eller har semester.
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan,
allt bra med dig idag? Fin blogg du har med :)
Kika gärna in en runda på min & kolla där, svara på någon fråga kanske. :)

2012-07-20 @ 13:35:31
URL: http://jagkallashon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0