En vecka kvar

att jobba. Sen går jag på semester i SEX veckor! Gött! Hence har en vecka nu, sen jobbar han en och går fyra! Härligt!

Snart kommer Linda och Henrik hit på en liten fika och jag har precis varit och tränat Body Pump. Skit säger jag till det...jag är så svag så fort jag inte tränat just Body Pump på två veckor.



Nu till midsommarfesten!!! Vi hade ju inte tur med vädret, vi här nere i Skåne! Det inte bara regnade, utan spöregnade konstant! Alla andra ovanför skåne hade tydligen sol och åter sol. Haha!

Men vad gör det...det är sällskapet som räknas!

Jag tänkte att jag slänger ut lite bilder som vanligt:


Lekarna är på gång här. Vi har delat in alla i två lag, sillarna och nubbarna. :) Därav sillarna i pannan och hattarna på huvudet. :)
Leah har här placerat sig bredvid Nelly.




Nubbelaget är fullt koncentrerade...





Sillarna likaså...




Ballongleken! Fast här ska du få på dig ett par byxor och knäppa knappen samtidigt som du ska hålla två ballonger i luften på tre minuter.  Det ni! :) Johan klarade det på under tre minuter!



Här ska du kasta en sko på ett bord med foten!




Leah och hennes kompis Cassius.





Och så jag och Linda! :)





Nej men se där...vi har kunnat ta bort sidorna på tältet. För på kvällen klarnade det upp och solen kom fram!


Grill på gång






Tomas och Emilia!



Det blev sent...och vi flyttade in. Daniel och Maggies!





DJ Nelly ville ta över musiken! ;)



Denna bjuder jag på med tuggumi i munnen.  :)



Kul hade vi iaf! :)


Daniel och Maggies sov över hos oss.

Vi la oss halv tre och Leah vaknade halv sju! Haha!

Det är lätt att festa men visst glömmer man alltid att barnen vaknar  tidigt ändå och då är det bara att masa sig upp.

Paula har stuckit till väla nu och sur över att vädret är som det är när hon har sommarlov. Och jag kan förstå henne, det bara regnar då och då. Sol regn, sol regn...svårt det där.

Men försök att ha en fin dag ändå! Solen kommer!!!

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0