Häärliga sommar sol!

Sommar! Sommar och sol! Det gillar jag! :))

Sommarn har kommit till Sverige! Iallafall hos oss i Skåne! 25 grader varmt, ingen vind och bara så där alldeles uundebart!

Lördagkväll hade vi besök av Anna och Tomas och lilla Emilia på lite middag. Blev lite hamburgar grill och till efterrätt en god vitchoklad cheescake med grillad rabarber och myntasås...mums!

Lika roligt som vanligt att ses! :)

Vi har spenderat hela dagen i solen. Efter en snabb cykeltur till Maxi för att panik köpa en keps till Leah, då vi glömt rubbet på dagis, åkte vi hem för att bara lata oss i solen.

Anna och Tomas kom förbi en sväng och vi blåste upp Leahs pool och där har väl hon hängt hela dagen ihop med Emilia, medans vi käkat rabarberpaj och solat och bara haft det allmänt gött.

Skönt man kan ha det! :))

Leah kryper upp i knäet för att mysa en pyttestund



Tomas och Emilia





Dockan ska åka lite rutchkana



Och så Leah!





Jag och Hence fortsatte kvällen idag med lite grill och rosé :) Vilken underbar kväll!



Skål!





"Jag leka lite istället" "Inte äta meer"





Hoppas ni haft en lika skön helg som vi! Imorgon är det måndag och tydligen skall det bli varmt imorgon med! Men jag jobbar till halv fem...pust!

Tur att man har ett jobb där man kan vara ute hela dagen!

Njut av en underbar sommarkväll! Nu ska jag ner i växthuset och vattna lite. :)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0