Tiden rusar som vanligt!

Söndag idag och äääntligen tittade solen fram vid tolv tiden, lagom tills Leah skulle sova lite middag. Då platsade vi oss på varsin madrass och solade ( läs somnade)  i en och en halv timme. :) Somnade nog till då och då tror jag med, tills ryggen värkte lite, sträckte lite på benen och fortsatte sedan. :))

Det är väl sådant som kommer med åldern nu för tiden...ligger man stilla för länge på ett och samma vis blir man lite små stel....:) Eller det är bara jag kanske. :)

Som vanligt skyller jag lite på min Body Pump, att jag lyfter fel och det tror jag att jag gör faktiskt. För nätterna kan ibland vara lite jobbiga då jag vaknar varje gång jag behöver vända på mig. Då behöver jag "hjälpa" till med armarna och vända mig. :(

Får väl ta några pass Yoga och se om det rättar till sig då, kan vara att jag behöver strecha lite mer. Jag vet att jag kan vara lite dålig med det.

Imorse stack vi iväg på en loppis här i Ramlösa. Skulle bara se lite vad de hade och vips så hittade vi ett Pippi hus till Leah. Kostar 200 kr i affären, vi fick det för 40 kr. Som hittat!



Kan väl vara roligt att ha ute som Leah kan mysa i. :)

Blev lite söndags grill med ikväll, karré och potatissallad.



Ingen ågren för denna veckan! Den är ju jätte kort! :) Jag tog ledigt fredagen eftersom det är en klämdag så det blir en lång helg för oss som så för många andra.

Jag måste berätta att Hence fyller år snart! 4 juni närmre bestämt och därför ligger jag och ruvar på en sak...kan tyvärr inte säga mer då han är inne och läser titt som tätt. :) Men kul ska det bli iaf!

Paula är i stundens skrivande iväg och tittar på HIF, eller på väg hem. ( hon har nästan sett alla hemma matcher snart). Snart skolavslutning och då Zara har öppnat på Väla ville hon titta på en klänning där.

När är egentligen Eurovision festivalen? Hmmm....

Nä, nu ska vi snart ut i trädgården en sväng, synd att sitta inne en sådan här fin kväll, vinden har mojnat och solen är sakta på väg ner. Ska bara vänta tills Leah somnat.

Ha en underbar kväll! Kram!






Kommentarer
Postat av: Sofi

Den 26 maj är Eurovision! :)

Härlig blogg läst den i många månader men inte kommenterat, Leah är så söt! Och väldigt lik dig ;)

2012-05-15 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0