Måndagskväll!

Jaha! Här sitter jag med min padda! Nää, inte Hence. :) hur kunde ni tro det?! Jodå, nu har jag äntligen köpt den! Min nya i-pad! 
 
 
(Se där! Jag till och med lyckades fota skärmen! )
 
Så har jag glömt någon stor bokstav eller stavar som en kratta ( värre än vanligt då alltså) så är det paddans fel. :) 
 
Jag gör ett första inlägg med den nu. 
 
 
En helt vanlig måndag hos oss. kom hem kl fyra, Leah tittade på Pippi Långstrump en liten stund vid datorn för att varva ner en stund efter dagis. Jag  tänder kaminen, rymmer upp lite grann, och sedan börjar jag med maten. Vi äter vid halv sex och sedan kommer Hence hem vid sex halv sju. 
 
Undrar om era dagar ser ungefär lika spännande ut som mina... :) 
 
I fredags var vi ute och åt en förlovningsmiddag. Fem-rätters middag på en restaurang i Höganäs som vi hört talas om och som skulle vara super fin och mysig. Och det var den med! Mums! Det var så tjusigt så att efter ungefär tre rätter serverades en " mun upp fräschare" som bestod av fruset äpple med socker, som då skulle neutralisera smaken i munnen så att man var förberedd för resterande rätter. :) Det har iaf aldrig jag varit med om. Haha! 
 
Och i lördags slogs vi och stångades vi med alla andra i hela Sverige i Ullared!!! För fy f-n vad folk! Men som vanligt gjordes det en del fynd. 
 
Vi hörs mer imorgon! 
 
Kram! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0